[linux] Fwd: poznamka: Driver pre kernel 2.0.6 najde prekomilovat v RH7.2

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Březen 4 16:58:24 CET 2002

On Mon, Mar 04, 2002 at 04:55:56PM +0100, fodrek wrote:
> Dna Po 4. Marec 2002 15:18 ste napísali:

> Dakujem za upozornenie a moznu radu
> A ako sa da taky driver pouzit? LINUX driver prestal vyrobca vyvyjat a
> downgrade kernel-u mi akosi nejde... make vyhlasuje chyby pri pokuse o
> kompilaciu jadra 2.0.6.

A ten driver to je k comu? A mas k nemu (uplne) zdrojaky? Kto je vyrobca?

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |