[linux] Problem s cdrom

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Březen 5 18:29:17 CET 2002

--- Miroslav Cabarka <mirodoma na arka.sk> wrote:
> stroja preniesol cdrom,
> Madrake linux 8.1 a
> dobre (win som musel
> cdrom nefunguje spravne:
> nahradi znakmi []{}? -
> pirpadne oznaci vsetky
> prekopirovani nuie su uplne.
> hned hodil segfault.
> hlasky.
>
> Mozno bude chyba medzi CD-ROM a Linuxom. Skontroluj
> ci je IDE kabel
> zasunuty, CD a HD spravne naslejvovane, ci ich bios
> spravne rozpoznal a
> podobne.

naskor to bude hw problem, alebo menej kompatibilny
ide radic na doske. aka to je doska a podobne udaje by
sa hodili. pripadne vypnut nejake udma veci a podobne.
je malo pravdepodobne, ze by drivere v jadre
obsahovali takyto bug.

pripadne pomaly zacina odchadzat ramka (mne sa to
stalo s uplne novou). casom system ani nenabehne.
(cosi podobne som mal so zvukovkou a ked som ju
vytiahol z kompu, tak som zistil, ze to ona
nesposobovala, aj ked vsetky indicie ukazovali predtym
na nu.)

jard

ps: kazdopadne trocha viac informacii o hw by bodlo,
lebo tento problem moze byt nahodnym prejavom nejakeho
vacsieho problemu. (ozaj, nema ta doska 686b
southbridge a nie je pripojena na iny ide kabel ako
disk ? ak ano, tak doporucujem flashnut bios a
stiahnut niekde z www.viaarena.com patche a
prekompilovat jadro :-[ )