[linux] Nahrada MS Exchange servera

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Středa Březen 6 00:05:39 CET 2002

Ahoj,

skus sa pozriet na www.phpgroupware.org, ci by to nesplnalo to co
ocakavas, aj ked asi este nie v uplne. Rozvijat sa to rozvija, a malo by
to byt nahradou za prave exchange. Su tasm demo ukazky, pripadne stiahnut
a instalnut a vyskusat praimo na lokalnej sieti. Potrebujes ma rozbehany
mail server, ftp, apache a php. Momentalne je vonku ver.0.9.14.RC2.
Viac ti zatial nepoviem prave sa s tym zoznamujem, ale celkom sa mi to
pozdava.
Andy