[linux] Postfix

Ing. Pavel Simon, CSc. Simon na mti.sk
Středa Březen 6 07:50:50 CET 2002

Ahoj,
mam jednu situaciu s postfixom a neviem to riesit:
moj server funguje ako brana z velkeho intranetu do maleho intranetu. Mam
zaregistrovanu domenu "mala_firma.velka_firma.sk", domena "velka_firma.sk" je
nadradena. Postovy server z velka_firma mi posiela na moj postfix moje maily.
Doteraz som mal sendmail, zmenil som na postfix a on mi teraz hlasi, ze
postfix/smtpd[1916]: reject: RCPT from unknown[1.1.1.1]: 554
<simon na mala_firma.velka_firma.sk>: Recipient address rejected: Relay access
denied; from=<emailEnglish na englishtown.com>
to=<simon na mala_firma.velka_firma.sk>

kde 1.1.1.1 je adresa smtp servera z velka_firma. Ako donutim postfix aby
doveroval serveru 1.1.1.1 a vsetku postu od neho zobral?

Dufam, ze som to napisal pochopitelne.
--
Ing. Pavel Simon, CSc.
Simon na mti.sk