[linux] Cudne spravani servera

Ing. Pavel Simon, CSc. Simon na mti.sk
Středa Březen 6 07:59:49 CET 2002

Ahoj,
druhy problem co mam je, ze som upgradoval z suse 7.0 na 7.3. Server ma
adaptec 7880 a dva scsi disky. Predtym bezal rok v pohode. Teraz mi cca. po
10 minutach prestane zit. sietovo proste vobec neodpoveda, ale ked pridem ku
konzole a cokolvek zmacknem na klavesnici hned sa rozbehne dalej (vyzera to
ako by bol v suspend rezime). Vobec ma nenapada ako z toho von. Myslel
som, ze to robi cron tak som ho zhodil - nebolo to ono, zhodil som aj atd.
apmdmi nebezi. Ked sa server zobudi ani zvuk sa nezmeni (rozbeh diskov, a tak).
Mali by ste pre mna nejaky napad?

Poziadam Vas o odpoved aj na adresu simon na mti.sk, lebo ta adresa z listu je
na tom spiacom serveri a odpoved by som aj tak nedostal.

Dakujem Pavel
--
Ing. Pavel Simon, CSc.
Simon na mti.sk