[linux] Perl rozhranie k "databaze"

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Středa Březen 6 13:41:09 CET 2002

Caf,

Existuje a napisal ho Shiram Srinivasan, ak sa nemylim,
jeho nazov si uz nepamatam, ale pisal ho hlavne kvoli, knihe
co vysla aj u nas o CGI - vsetky priklady totiz boli v Perle....,
v CPAN archive sa da hladat aj podla ludi takze by to nemal,
byt problem.
Dufam, ze som to meno neskomolil, nemam tu knihu pri sebe....
Mozno som sa predsa len pomylil a dal meno autora co napisal
knihu o perle pre pokrocilych, tiez vysla v CP....,
Ale obaja su Indovia to viem urcite !!!
Ked tam mrkni v knihkupectve na meno autora... :-)

Laco.