[linux] Perl rozhranie k "databaze"

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Březen 6 13:46:42 CET 2002

On Wed, Mar 06, 2002 at 01:28:12PM +0100, Ivan Malich wrote:
> Zdravim,
>
> Nevedeli by ste mi niekto poradit, ci nemate/nepoznate nejaky Perlovy
> modul, ktory by mi umoznil pouzivat obycajne subory podobne ako
> databazu?

Moj postup uvazovania (takto som o tom uvazoval, neberte to osobne :-):

Obycajne subory ako databazu? Co je to za blbost, ved databaza je vzdy
v obycajnych suboroch (aj ked sa ako medzistupen pouzije mysql, postgresql
a pod.). Ale dobre, ked si chlapik nechce/nemoze instalovat mysql a pod.,
tak by mal pouzit nieco ine. Ale ved databaz, ktore nepotrebuju ziaden
sql server je kopa. Napr. dBase. Co takto skusit guglyzatorovica (google.com)?
Napisal som: "perl dbase" a voila, volaco mi to naslo (nakolko je to
pouzitelne, nechavam na posudenie citatela :-).

... koniec mojho uvazovania :-)

Moze byt?

> Nepotrebujem ziadne brutalne SQL, staci len jednoduche vkladanie do
> tabuliek, vyberanie podla nejakych kriterii a mazanie.
> No a keby to este bolo pouzitelne na unixe aj windoze... ;)
>
> Dakujem.
>
> Ico
>
> PS: Prosim, neradte mi veci typu "stiahni mysql a nainstaluj" - to mozne
> nie je.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |