[linux] Perl rozhranie k "databaze"

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Březen 6 15:57:09 CET 2002

> Sice som chcel nieco "vyssie", ale da sa aj toto. V podstate sa uz nad
> tym da co-to urobit.

No a teraz som sa poriadne pozrel na CPANe a nasiel som tam modul XBase
(pripadne DBD::XBase), cim sa da robit priamy pristup k suborom alebo aj
SQL - cize komfort bude rovnaky, ako keby som mal nejaky DB server.
Zostava uz len otazka efektivnosti... ale to je v mojom pripade
druhorade.

Este raz dakujem.

Ico.