[linux] ATA66

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Středa Březen 6 19:37:45 CET 2002

Zdravim,

uz som to to asi pred rokom prezentoval, ale nedostal som uspokojivu
odpoved, mozno sme vsetci odvorne podrastli a teraz mi poradite:

Mam server, ktory ma na mb ATA66 radic (myslim, ze je to Promise).
Ale uz pri instalacii RH 7.1 ho nebolo mozne detekovat (len na okraj,
taky Suse 6.4 ho spokojne detekoval a nainstaloval sa nan) a preto som
musel prepnut disk na ATA33 a tak naistalova t RH 7.0, neskor RH7.1.

Ale ja by som chcel naplno vyuzivat vymozenosti ATA66.

Ako na to?
Je to mozne sprevadzkovat aj teraz, po instalacii na ATA33 kabli?

S pozdravom
mior