[linux] ATA66

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Březen 7 09:07:25 CET 2002

> na ATA33 kabli?

hmmm, ak tym ata33 kablom myslis 40 zilovy, tak nie.
ata66 chce 80 zilovy kabel. ale ak je v masine uz
ata66 kabel, tak by tomu mohol pomoct nejaky parameter
idebus= a podobne (mam kernel 2.2, toto by mal napisat
niekto, kto ma 2.4 :-), pripadne skusit program
hdparm. v zdrojakoch jadra sa da zistit, ake chipsety
su podporovane pre ata33.

jard

ps: to viete, ze pomocou hdparm -E sa da utisit moc
rychla cdromka pri prehravani mp3 ? aj ja som si na to
chcel robit vlastny soft :-)