[linux] hromadne rozosielanie mailov

hudecp na fini.sk hudecp na fini.sk
Čtvrtek Březen 7 11:09:08 CET 2002

Jednoduche riesenie je mailing list. Bud skusi nejaky verejny, alebo ...

pokial ako MTA je qmail, tak nech si do $HOME spravi alias
  .qmail-NIECO a tam, nech pohadze vsetko
  - adresa je potom username-NIECO na domain
- alebo ak tem je naistalovany ezmlm tak nech si spravy vlastny mailing list ..

	HUDECOF

PS.
  pre ostatne MTA neviem, nikdy som nemal potrebu ich pouzit