[linux] modeversions.h in RH7.2 -spravne modversions.h

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Březen 7 16:15:40 CET 2002

Caute (hlavne Marek)!
----- Original Message -----
From: Marek Kilimajer <kilimajer na webglobe.sk>
To: kasr <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, March 07, 2002 3:52 PM
Subject: Re[4]: [linux] modeversions.h in RH7.2

> Tak problem bude priamo v acslx.c.

O tomto viem, ja len chcem,kedze nie som autorom karty radu:
Chybou je ti, ze driver je pre kernely 2.0.6  a ja ho potrebujem skomilovat
ku kernelu 2.4.x
problematicka je direktiva #include <modversions.h>. ak ju vyhodim, tak mi
to hlsi chyby uplne inde... To je preto lebo funkcie nutne potrebuju funkcie
z modeversions....
Skusal som zobrat modeversions.h z kernel-u 2.0.6 a potom to chcelo este ine
header files, lebo aj modevrsions.h su nejake direktivy include... Na Net-e
som nasiel riesenia ako to obist sposobom takym ako je v hlaskach. Ten vsak
predpoklada makefile.
Neviem vsak z riadku gcc -c -O acslx.c vyrobit makefile ktory by
obsahoval -I/usr/src/linux/include (alebo nieco take)
Potom by to uz malo ist

Diki za rady..
Peto

 usr/include/linux/modversions.h:1:2: #error Modules should never use