[linux] OT: SSH klient pre WIN

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Březen 7 09:20:30 CET 2002

Wednesday, March 06, 2002, 6:37:58 PM, you wrote:

> [...]

JR> 2. neinstaluje sa
JR> 3. netreba mu nastavovat premenne v autoexec.bat
JR> 4. nehrabe sa v registroch (alebo ked nieco vyzaduje,
JR>   tak si to nastavi bez otazok a potom uz neotravuje...
JR> 5. je co najmensi

JR> Nieco ako pscp - jeden programcek,
JR> alebo programcek + nejake dll-ky.

JR> Presedel som na google hodiny, stiahol
JR> asi 20 ssh.exe, ale ani jeden nesplnal
JR> prve 3 poziadavky...
JR> Maximum, co som nasiel bolo 1x exe + 2x dll
JR> + zaznam v autoexec.bat + reboot.
JR> Vadi mi na tom ten zaznam (HOME=cesta) v autoexec.bat a reboot.

Skusal si plink co je na stranke putty? Autor to odporuca
pouzivat len na neinteraktivnu pracu (veci typu
"plink root na server.sk ls /etc", ale ak ti to nestaci, s
trochou masochizmu sa tym da aj normalne prihlasit.

Nema to GUI, neinstaluje sa, nechce ziadne premenne,
ehm, asi sa hrabe v registroch, ale neotravuje ta
ziadnym nastavovanim, nepotrebuje to ziadne (nestandartne)
dll, a je to dokonca nieco ako pscp, takze asi splna
poziadavky :).

JR> Alebo si to budem musiet upravit a na pozadovane
JR> vlastnosti skompilovat ... ?

a su k tomu zdrojaky, takze si to mozes upravit

Vobec, putty&spol a winscp2 je vinikajuca vec, najme v
spojeni s pageant-om. Doma som heslo uz nezadaval
ani nepamatam, na dva kliky som prihlaseny hocikam.
A v praci mam ten isty kluc zaheslovany fakt dlhym
a zlozitym heslom, ale to nevadi, lebo ho zadavam
len raz ked nabootujem pocitac, a zase sa prihlasim
na dva kliky.

JR> Dodo

JR> Dodo Racek
JR> OM8ARD