[linux] problem so sendmailom

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Pátek Březen 8 14:45:36 CET 2002

Friday, March 08, 2002, 2:23:33 PM, you wrote:

JN> Ale ved tam ta posta isla cez dva rozne mail servery a ten druhy nerobi
JN> relay pre vasu domenu.
ved prave ze sa v tom nevyznam.
ide o to ze som posielal emaily a kazdy bol pre asi priatich ludi,
priamym zapisom cez SMTP protocol na localhoste.
vsetci recipienti v pohode presli, ziadna chyba, spojenie som uzavrel,
ale zial, mail nedorazil, nabuduce zas dorazil, a ....
proste sa chova akos a mu zachce.
viem ze tam musi byt chyba, lebo ked odinakial si na to konto posielam
maily, je to uplne v pohode

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk