[linux] implementacia pptp servera pre linux

Tomas Olah Tomas.Olah na Alert.SK
Sobota Březen 9 11:29:11 CET 2002

Zdravim

pokusil som sa implementovat pptp server pre linux, tak aby bol plne
kompatibilny s VPN klientom M$ ( http://poptop.lineo.com ). Narazil som
vsak na problem, ze akonahle klient vyzaduje data encrytion, spojenie
nie je mozne nadviazat. Vo warning logoch som nasiel zmienku o tom, ze
nie je mozne loadnut modul  ppp-compress-18. V dokumentacii som nasiel
zmientku, ze je nutne do conf.modules nastavit alias pre tento modul na
ppp_mppe. Bezim na jadre 2.2.20RAID. Bohuzial pre moje jadrom nie je
mozne zohnat tento modul. Nerad by som upgradoval na jadro 2.4.x

Implementoval niekto uspesne pptp server ? S ktorym jadrom ?

Dakujem velmi pekne. S pozdravom

---
	tomas.olah (at) alert.sk