[linux] (no subject)

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Březen 9 11:40:18 CET 2002

--- Peter Strelec <beko na profi.sk> wrote:
> Ahojte.
> Nieco mi pise o disku. Neviete co to moze byt ?
>
> hde: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete
> Error }
> hde: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC
> }
>
> Dik Peter.

mohli ste aspon uviest nejaky subject :-)

k teme:
videl som podobny hdd. tuka v nom, niektore subory
nejdu citat a scandisk vzdy sunda cele wokna, ked sa
ho snazim scandiskovat. skuste nejake oficialne
nastroje od vyrobcu, ci nepomozu (nejaky lowlevel
formating a podobne) a odporucam setrit na novy hdd
:-[
aspon tak skoncil moj hdd. inac cdromka robi nejake
podobne errory, kde cita cedecko riadne poskrabane
(napr. drotena kefa :-), vyzera to tak, ze nejaky crc
dat na disku mu nesedi. pokial ten disk vydava aj
nejake nestandardne zvuky, moze to byt nejaka
odtrhnuta hlavicka alebo co (alebo aspon vykrivena).
no a ak sa hlavicka trie o disk v tej rychlosti...

jard

ps: prepacte za pesimizmus, ale takto odisiel disk mne
pred rokom, znamemu pred pol rokom....to sa stava, ked
disk ma nejakych 4/5 rokov.