[linux] ssh: key_verify failed for server_host_key

Peter Strelec beko na profi.sk
Neděle Březen 10 00:45:21 CET 2002

On Fri, 8 Mar 2002 14:03:55 +0100
carcass <carcass na gmx.net> wrote:

> zdravim,
> v poslednom case (nejake posledne 2-3 verzie openssh) mi nejak blbne ssh
> klient - vypisuje hlasku uvedenu v SUBJ. naposledy som kompiloval openssh3.1p1 s
> --prefix=/usr/local --sysconfdir=/etc/ssh --with-tcp-wrappers
> --with-md5-passwords --with-ipv4-default --with-ssl-dir=/usr/local/ssl
>
> ide o slackware, ehm, nieco medzi 7.1 a 8.0 a jak sa hovori heavily
> modified. Ked som ale vyskusal ssh klienta z toho slack8.0 live CDcka
> tak ten normalne fungoval (takze konfiguraky su v poriadku).

> [...]
V slacku 7micke som mal nejake tazkosti ked som upgradoval ssh aj ja
a vsetko riesilo toto. Pri komilaci zo zdrojakov to urob takto a pravdepodobne ti to pojde:  LIBS=-lcrypt ./configure [options]

S pozdravom Peter