[linux] multiplatformova db aplikacia

Peter Gubis peter.gubis na damovo.com
Pondělí Březen 11 10:44:59 CET 2002

jak pises, najvyssiu platformovu nezavislost ti da asi len html ..
a aj ked si myslim, ze s javascriptom dokaze dat dostatocny komfort,
(odladit vsak javascript pre vsetky browsery moze byt peklo:)
je to len na tebe ..

a je tu este jedna cest a k platformovej nezavislosti
java + jdbc .. skus a uvidis .
su k nej pekne nastroje na tvorbu gui staci pobrowsovat .

a potom su tu dalsie nastroje .. gtk + gcc + cygwin a pod.
s nimi mozes robit aj v cecku a pobezi ti to aj na linuxe
aj na windowse .  chce to vsak viac roboty..

manaz.