[linux] multiplatformova db aplikacia

Ing. Pavel Simon, CSc. Simon na mti.sk
Pondělí Březen 11 14:34:10 CET 2002

Nuz mne sa zda asi najvyhodvejsi klient prave www brovser. Ako server
mozno php, perl, ... (samozrejme nad postgre). Je tam pozadovana
nezavislost, kazdy ma rovnaku klientsku aplikaciu (ale vo svojom
oblubenom prostredi).=> modularita a jednoitnost dokopy.

Pavel

--
Ing. Pavel Simon, CSc.
Simon na mti.sk