[linux] PCMCIA Error

Martin Mosny, PosTel, a.s. mmosny na postel.sk
Pondělí Březen 11 15:02:15 CET 2002

Dobry den,

chcel by som sa opytat, ci ma niekto skusenosti s rozchodenim mikrovlnky
cez ISA-PCMCIA karta s chipom

Intel PCIC probe: Vadem VG-469 rev 00 ISA-to-PCMCIA

na RH 7.2 based install a kernel 2.4.18 a pcmcia-cs-3.1.33 tgz balik.
Predtym bol v starom systeme (nejaky slackware)  modul wvlan_cs, lenze ako
som sa dozvedel, uz v novom jadre nie je/ani nebude podporovany,
vsetci odporucaju orinoco_cs a hermes.

Tak som skusil balik pcmcia a z neho modul orinoco_cs, ale karta sa
inicializuje ale stale tma. Nikde nic pingnut Tx a Rx=0

Samozrejme, ze som pouzil pcmcia-core z pcmcia baliku.

Dostavam hlasku Tx Time Out Reseting card.

Google je moj kamarat, ale dnes nie!

Dakujem

	Martin

   IP network administrator
   PosTel, a.s. Kvacalova 53,82108 Bratislava 2
      Tel.: +421-2-50203166, Fax.: +421-2-50203198
   http://www.postel.sk, http://www.globalphone.sk
                  GlobalPhone, As long as you want

   NIC-NDL: MM5719-RIPE