[linux] Netfilter conf

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Březen 11 17:45:49 CET 2002

Zdravim,
urcite sa pri boote natiahne ten spravny System.map ??
Je vhodne pomenovat System.map podla jadra, takze napr.: System.map-2.4.17
a bootloader uz bude vediet, ze takato mapa patri k jadru 2.4.17.

Pokial ma pamat a man neklamu, tak depmod nemodifikuju System.map, len z
neho cita, nakolko cita bud symboli z beziaceho kernelu alebo az ked mu to
vnutime, tak z System.map.
Asi si spravil taku vec, ze si skompiloval kernel, vyklopil System.map, a
potom ho znovu skompiloval s inymi volbami, ale System.map zostal ten
stary a to je dovod unresolved symbols.

Riesenie:
Ja to robim, tak ze po kompilacii kernelu si prekopirujem z
/usr/src/linux/System.map do /boot/System.map-$verzia_kernelu a nemam
problemy s unresolved symbols.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk