[linux] Zvuk na terminaly

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Březen 11 18:55:57 CET 2002

co som cital xfree86-howto matne si pametam ze aplikacia sa moze napojit
na xserver odkialkolvek (nezavisi na ktorom kompe fyzicky bezi). teda by
som skusil zbehnut napr. xmms lokalne na
tej masine (ak je to linuxovy xterminal).
teda nie ze by som sa vyznal :-)

juraj