[linux] Zvuk na terminaly

Pondělí Březen 11 21:45:56 CET 2002

On Mon, Mar 11, 2002 at 08:29:02PM +0100, Ján Tomka wrote:
> myslim, ze esd je to, co potrebujes.
> spusti na stroji so zvukovkou
> 	$ esd -tcp -public
Pouceny praktickymi skusenostami doplnim:
esd -tcp -public -port 16001&

& je dolezite lebo sa nevie sam detachnut a potom zablokuje skript z ktoreho
to pustas.

Ked nedam -port, bindne sa na neznamy port (resp som nikde nenasiel ktory a
to co je uvedene ako default to neni).

> 	judas
S pozdravom,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".