[linux] PCMCIA Error

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Úterý Březen 12 03:10:03 CET 2002

Zdravim,

> chcel by som sa opytat, ci ma niekto skusenosti s rozchodenim mikrovlnky
> cez ISA-PCMCIA karta s chipom
>
> Intel PCIC probe: Vadem VG-469 rev 00 ISA-to-PCMCIA
>
> na RH 7.2 based install a kernel 2.4.18 a pcmcia-cs-3.1.33 tgz balik.

pokud pouzivate balik pcmcia-cs, tak musite mit podporu pro pcmcia
v kernelu vypnutou. Aspon me se to nepodarilo rozchodit oboje zaroven....

> Predtym bol v starom systeme (nejaky slackware)  modul wvlan_cs, lenze ako
> som sa dozvedel, uz v novom jadre nie je/ani nebude podporovany,
> vsetci odporucaju orinoco_cs a hermes.

ja normalne pouzivam 2.4.17 / 18, balik pcmcia-cs a modul wvlan_cs. A chodi
to. Takze podpora tam je. Teda pcmcia-cs-3.1.33 jsem jeste nezkousel,
posledni co mam je 3.1.31.....

[root na chkogw root]# uname -a
Linux chkogw 2.4.17 #1 Pá úno 1 01:01:05 CET 2002 i586 unknown

[root na chkogw root]# cat /proc/modules
wvlan_cs               24256   1
ds                      6576   2 [wvlan_cs]
i82365                 21648   2
pcmcia_core            40864   0 [wvlan_cs ds i82365]

Jinak je jeste potreba mit zkompilovane "wireless-utils", nebo aspon
program "iwconfig" z toho baliku. Ve startovacich scriptech se pouziva
pro nastavovani rezimu + essid + key

v /etc/sysconfig/pcmcia je potreba mit pro balik pcmcia-cs a chip VADEM
nastaveno "PCIC=i82365".  Pokud tam mate "PCIC=yenta_socket", tak
to je pro ten "kernelovy ovladac".

> Tak som skusil balik pcmcia a z neho modul orinoco_cs, ale karta sa
> inicializuje ale stale tma. Nikde nic pingnut Tx a Rx=0
>
> Samozrejme, ze som pouzil pcmcia-core z pcmcia baliku.

Mne osobne nejak ta "kernelova" podpora PCMCIA nejak nesedi,
nepouzivam ji.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz