[linux] Koliesko na mysi & RH7.2 & doska SA6R

Jan Andrejkovic andrejkj na hornad.fei.tuke.sk
Úterý Březen 12 08:53:58 CET 2002

Ahojte,

ani po roznych nastaveniach sa mi nepodarilo rozbehat koliesko na mysi
pod X Windows.

Myska je typu PS/2, Genius s klikatelnym kolieskom.

Moje nastavenie v /etc/X11/XF86Config:

Section "Pointer"
    Protocol    "IMPS/2"	# koliesko nejde ani pri "PS/2"
    Device      "/dev/psaux"	# nepomohlo ani "/dev/mouse"
    ZAxisMapping 4 5
    Option      "Buttons" "5"	# ani vypnutie tohto parametra nepomohlo
#    ChordMiddle	        # skusal som zapnut - nepomoholo
EndSection

Pred tym som mal dvojtlacitkovu mys a vymenil som ju za mys s kolieskom.
Emulaciu tretieho tlacitka mam v sekcii "Pointer" zakomentovanu.
Nastavuju sa parametre mysky este niekde inde?

Vopred diki za tipy,

Janci alias Tofu.