[linux] Koliesko na mysi & RH7.2 & doska SA6R

Úterý Březen 12 08:58:27 CET 2002

-> ani po roznych nastaveniach sa mi nepodarilo rozbehat koliesko na mysi
-> pod X Windows.
->
-> Myska je typu PS/2, Genius s klikatelnym kolieskom.
->
-> Moje nastavenie v /etc/X11/XF86Config:
->
-> Section "Pointer"
->     Protocol    "IMPS/2"	# koliesko nejde ani pri "PS/2"
->     Device      "/dev/psaux"	# nepomohlo ani "/dev/mouse"
->     ZAxisMapping 4 5
->     Option      "Buttons" "5"	# ani vypnutie tohto parametra nepomohlo
-> #    ChordMiddle	        # skusal som zapnut - nepomoholo
-> EndSection

Mne to ide cez gpm v repeating mode (ale rovnako by to malo ist aj direkt z
portu, akurat by sa gpm bilo s Xami, vraj to robi problemy hlavne pri PS/2)

Section "Pointer"
   Protocol        "IMPS/2"
   Device          "/dev/gpmdata"
   BaudRate        1200
   Resolution      100
   Buttons         5
   ZAxisMapping    4 5
EndSection

Existuje este program imwheel ktory dokaze pohyb kolieskom premapovavat na
stlacanie klavies pre aplikacie ktore s kolieskom robit nevedia. Ale vtedy
musis tie ktore koliesko poznaju oznacit aby im imwheel neskusal
premapovavat koliesko...

 He who laughs last thinks slowest.