[linux] RH & nechcene odhlasovanie & restart X Windows

Úterý Březen 12 09:05:12 CET 2002

-> 1. V RH 7.2 (aj v 7.1) sa mi niekedy stava, ze ked som prihlaseny do X
-> Windows a prepnem sa z nich napr. pomocou ALT+F1 do textovej konzoly, tak
-> ma Xka odhlasia. Neviete ako tomu zabranit ?

hmmm to bude nejaka chyba... pozri sa do .xsession-errors

-> 2. Ako najelegantnejsie restartovat X Windowsy? Pretoze aj po zakilovani
-> ich procesu sa stale spusta prihlasovacie okno - co mam robit ak ich chcem
-> uplne restartovat (ale nerestartovat cely komp)?

ehm, co vlastne chces restartovat? a ako sa to ma podla teba prejavit?
 Depression is merely anger without enthusiasm.