[linux] xinetd & sshd

roman f.v. rfv na pobox.sk
Úterý Březen 12 10:08:53 CET 2002

> Ten riadok mas pridat do xinetd.conf v sekcii ssh

to je samozrejme, ja pouzivam este adresar /etc/xinetd.d/ a tam su jednotlive
sluzby.....
ked spustim samotny sshd ako server v pohode to bezi ale pod xinetd nie a

asi ho necham spusteny iba tak ak mi tu niekto neporadi :)

im waiting .....thx rfv

http://www.pobox.sk/ - spolahliva a bezpecna prevadzka