[linux] Koliesko na mysi & RH7.2 & doska SA6R

Úterý Březen 12 11:40:28 CET 2002

-> > Mne to ide cez gpm v repeating mode (ale rovnako by to malo ist aj direkt z
-> > portu, akurat by sa gpm bilo s Xami, vraj to robi problemy hlavne pri PS/2)

-> ----
-> Section "InputDevice"
-> Identifier "Mouse0"
-> Option "Protocol" "PS/2"
-> ----
->
-> kde som "PS/2" zmenil na "IMPS/2"
->
-> - toto mi pomohlo, koliesko pod Xami zacalo fungovat, ale pre zmenu mi
-> nespravne funguje mys na kozole.
->
-> Neviete mi poradit ako tieto 2 veci sklbit dokopy aby fungovali obe
-> sravne? A na co konkretne je nastavenie aj v subore XF86Config-4 ?
-> Alebo kde este v /etc by mohli byt nejake nastavenia pre mys?

skus pouzit GPM a repeating mod.

gpm -m /dev/psaux -t imps2 -R raw

a Xy nastav ako mas teraz len device daj /dev/gpmdata

 Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.