[linux] Koliesko na mysi & RH7.2 & doska SA6R

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Úterý Březen 12 12:03:18 CET 2002

Caf,

 nastavenia v /etc/X11/XF86Config-4 su pre X servery verzie 4 a
vyssie.

    Marek

On Tue, 12 Mar 2002, Matus "fantomas" Uhlar wrote:

> Mne to ide cez gpm v repeating mode (ale rovnako by to malo ist aj direkt z
> portu, akurat by sa gpm bilo s Xami, vraj to robi problemy hlavne pri PS/2)
>
> Section "Pointer"
>    Protocol        "IMPS/2"
>    Device          "/dev/gpmdata"
>    BaudRate        1200
>    Resolution      100
>    Buttons         5
>    ZAxisMapping    4 5
> EndSection

Skusil som toto nastavenie, ale nefungovalo mi to, tak som hladal dalej.
Zistil som, ze nastavenia mysi su aj v subore /etc/X11/XF86Config-4 a tam
som skusil nastavit v

----
Section "InputDevice"
Identifier "Mouse0"
Option "Protocol" "PS/2"
----

kde som "PS/2" zmenil na "IMPS/2"

- toto mi pomohlo, koliesko pod Xami zacalo fungovat, ale pre zmenu mi
nespravne funguje mys na kozole.

Neviete mi poradit ako tieto 2 veci sklbit dokopy aby fungovali obe
sravne? A na co konkretne je nastavenie aj v subore XF86Config-4 ?
Alebo kde este v /etc by mohli byt nejake nastavenia pre mys?

Diki, s pozdravom,

Janci alias Tofu.