[linux] postgres & prava nad databazou VYRIESENE

Rasto Fuko fuko135 na pobox.sk
Úterý Březen 12 16:56:26 CET 2002

Aby som to upresnil treba zmenit mod na password a za to meno suboru kde su
ulozene hesla, inac berie hesla z globalneho pg_shadow
lokalny pg_shadow sa vytvori pomocou pg_passwd skriptu

Rasto

> jasne, staci zmenit mod z trust na nieco ine, napriklad password .
>
> vim /usr/local/postgresql-7.2/data/pg_hba.conf
>
> no teda zalezi kde to mas nainstalene :)
>
> manaz.

http://www.antikvariatshop.sk Virtualny antikvariat - proza, poezia,
historia, umenie, psychologia, naucna a odborna literatura, skripta ...
Vybrane knihy ZLAVA AZ 80 % !!!