[linux] ICQ cez http proxy

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Středa Březen 13 09:34:20 CET 2002

Ahoj,

On Wed, Mar 13, 2002 at 09:12:10AM +0100, Julius Loman wrote:
> pouzi gaim
> je sice pre AOL Aim, ale spolahlivo funguje aj na icq a najnovsia verzia
> 0.53 ide aj cez http proxy, socks proxy, https...
> nema to sice features ICQ (smsky a podobne) ale na posielanie spraviciek
> to uplne staci.

Nuz, gaim som isty cas pouzival a mal som ten problem, ze mi neodosielalo
vsetky spravy. Casto som sa cudoval, ze spravy ktore som odoslal
tomu druhemu vobec neprisli. Stracalo sa mi asi 50% sprav.
Linka bola vtedy dost zatazena, takze to bolo asi sposobene tym.
Aj tak je pre mna neakceptovatelne, ak sa co i len jedna sprava
moze stratit. Viete niekto o nejakom ICQ, ktore posiela spravy spolahlivo.

			SAL