[linux] Este raz PostgreSql

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Březen 14 14:24:07 CET 2002

Toto podla mna jednoznacne nestaci. Co ak user da napr:

  createuser -U postgres $LOGIN

a potom zada, ze user $LOGIN je superuser?

Postgres akosi vobec neoveruje, kto je ten user.
Jedine, ak sa nejako nastavi pg_hba.conf.
Ale tam sa toho dost malo da definovat. Chcel som povolit
niektorym userom moznost prihlasit sa bez hesla,
ak su prihlaseni na stroji k niektorym DB.

		Jan ONDREJ