[linux] kauza Mironet (pamatate?)

Čtvrtek Březen 14 23:08:54 CET 2002

Dňa 14. mar 2002 o 16:38, Matus fantomas Uhlar napísal(a):

> (13.3.2002)
> Dnešního dne Ústavní soud České republiky vynesl nález ve věci ústavní
> stížnosti proti zásahu Policie ČR ze dne 17.5.2000 vůči společnosti Mironet
> a jejímu majiteli ing. Robertu Novotnému.
> http://www.root.cz/clanek.phtml?id=1082

samozrejme, ustavne prava sa nemozu porusit, to je vyssi princip.

ale schovavat sa za mamutieho dodavatela open source softweru so svojim
hardware je imto trosku prehnane a zo strany mironetu viac reklamne
tvrdenie ako obhajoba. nehovoriac o tom, ze ze spominany clanok je
tlacove vyhlasenie, pod ktorym je podpisany riaditel spolocnosti..

takze ked sa hovori, ze kazda minca ma dve strany, tak tu sa to imho
hodi dost dobre (vid. maily v linux na linux.cz o dodavani "linuxovych"
pocitacov spolocnostou mironet).

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk