[linux] hromadne rozosielanie mailov

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pátek Březen 15 08:48:00 CET 2002

ak je staly ten pocet ludi:

napis adresy pod sebou do textaku  napr.
zoznamkamosov

v /etc/aliases
sprav toto:
moji.kamosi:
:include:/nejakydir/nejakydir/zoznamkamosov

hm.. a este poprosim, nezaradujte tam ani jednu z
mojich adries ;-)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk