[linux] OpenOffice

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Březen 15 12:37:00 CET 2002

Ahojte,

> Zdravim
> Bol som na roadshow SUN hlavne koli staroffice. Podla toho co som pocul:
> 1. lokalizovana bude  len Staroffice, nevedia co bude stat.
> 2. Lokalizacia bude tento rok, firma pre lokalizaciu sa len vybera ( takze sa nic neurobilo).
> Minule (cca november 2001) tvrdili ze to bude hotove februar-marec 2002
> 3. Linuxova komunita ich oslovila ohladne lokalizacie.
>
> Zaujima ma ci uz na tom niekto robi. Alebo ci je nadej ze by bolo dost zaujemcov robit lokalizaciu.
> Slovnik pre preklad ktory som stiahol ma 11134 vyrazov.

ano, oslovili sme ich z prekladatelskeho timu, vyzera to asi takto:

1.) StarOffice je proprietarny produkt, ktory dokonca nebude pre Linux
ani zadarmo -> vobec ho neriesime

2.) OpenOffice je Free a Open-Source produkt, chceli by sme ho
lokalizovat, bohuzial, nemame na to dost ludi (teda hlada sa hlavne
koordinator a ,,hlavny prekladatel'', ludia, co mu pomozu sa snad uz
najdu). Ak ma niekto chut, nie je problem, staci sa prihlasit do
prislusneho mailing listu (sk-i18n na lists.linux.sk na
http://lists.linux.sk/).

 J.