[linux] Pripojenie HP 1200 cez usb

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Pátek Březen 15 14:45:33 CET 2002

Ja mam s danou tlaciarnou (pripojenou ako sietova tlaciaren) problem v
tom, ze tlaci pomaly. ked tlacim veci z cadu alebo inych grafikarien, tak
to ide hrozne pomaly (napr. v porovnani s hp 5l, alebo touto isto
tlaciarnou, ked je na paralelnom porte a nazdielana) a v priepustnosti
siete to nie je. co to moze byt?

dik
[pete