[linux] Zlozite instalovanie RPM balikov

Jan Andrejkovic andrejkj na hornad.fei.tuke.sk
Pátek Březen 15 15:59:33 CET 2002

Ahojte,

chcel som si na RH 7.2 upgradnut Galeon a tak som na to isiel
manualne pomocou rpm prikazu... Zistil som ze na korektne preinstalovanie
potrebujem preinstalovat minimalne 33 balikov aby som uspokojil vsetky
zavislosti a aj tak som sa dostal do stavu, ze sa mi niektore nechcu
preinstalovat. Mam pocit ze takto preinstalujem takmer celu distribuciu...

Mozte mi niekto poradit nejaky programcek, alebo skript, ktory by mi
automaticky postahoval a nainstaloval (s mojim suhlasom) vsetky potrebne
baliky k zadanemu baliku?

Vopred dakujem,

s pozdravom

Tofu.