[linux] Zlozite instalovanie RPM balikov

Michal Fojtik mi na linux.sk
Neděle Březen 17 10:50:55 CET 2002

D�a Fri, Mar 15, 2002 at 03:59:33PM +0100, Jan Andrejkovic nap�sal �e :
->
->Ahojte,
Caf,

->
->chcel som si na RH 7.2 upgradnut Galeon a tak som na to isiel
->manualne pomocou rpm prikazu... Zistil som ze na korektne preinstalovanie
->potrebujem preinstalovat minimalne 33 balikov aby som uspokojil vsetky
->zavislosti a aj tak som sa dostal do stavu, ze sa mi niektore nechcu
->preinstalovat. Mam pocit ze takto preinstalujem takmer celu distribuciu...

Preco neskompilujete galeon zo zdrojakov.
Niektore lib budete musiet sice upgradovat ale urcite ich nebude 33 ;)

Osobne si ale myslim ze najlepsim web browserom pre ludi zo slabsimi
strojmy je Opera 6.0 (www.opera.com) a tych druhych Netscape/Mozzila

->Mozte mi niekto poradit nejaky programcek, alebo skript, ktory by mi
->automaticky postahoval a nainstaloval (s mojim suhlasom) vsetky potrebne
->baliky k zadanemu baliku?

use freshmeat. Myslim, ze som tam kedysi videl programcek (update*)
ktory robi to co ste uviedli hore.

Mifo,

->
->Vopred dakujem,