[linux] PCMCIA Error - Vyriesene

Martin Mosny, PosTel, a.s. mmosny na postel.sk
Pondělí Březen 18 08:52:53 CET 2002

> Zdravim,

takse sa mi to podarilo rozchodit s wvlan modulom.

Ale mal by som este jednu otazocku, nevedel by niekto,
ako to je s protokolom 802.11 a proxy arp???

Pretoze ak pouzijem proxy arp na rozhrani kde je mikrovlnka, pridava sa
tam zahadnych 60 msec oneskorenia. Ziadne zahady niesu nastaveve vo
filtrovani (iptables). Na klasickom ethernete to vunguje ako hodinky.

dik Martin