[linux] postfix a no route to host

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Pondělí Březen 18 09:04:18 CET 2002

Peter Mann wrote:

> ide na ten stroj ping alebo traceroute?
> co vypise telnet ten.stroj 25 ???

To ide...

> men takto nesli mail yna jeden stroj a pomocou nmap so zistil, ze port
> 25 mali filtrovany (neviem ako - nmap vypisal 'filtered', normalne
> vypisuje 'open')

Si trafil klinec po hlavicke, mi to provider zakazal, lebo ze vraj cez
neho chodia
uz dva mesiace spamy, co je samozrejme kravina, pretoze posta sa dala
z toho stroja odjakziva len poslat a nokdy neprijimal, lebo nebolo
treba a nie to este relay..., ze vraj si to pomylili s niecim inym
a idu to napravit, tak to nechapem s cim si to mohli pomylit....

Ale inak dik, pomohol si....

L.