[linux] Zlozite instalovanie RPM balikov

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pondělí Březen 18 09:35:52 CET 2002

> ->chcel som si na RH 7.2 upgradnut Galeon a tak som na to isiel
> ->manualne pomocou rpm prikazu... Zistil som ze na korektne preinstalovanie
> ->potrebujem preinstalovat minimalne 33 balikov aby som uspokojil vsetky
> ->zavislosti a aj tak som sa dostal do stavu, ze sa mi niektore nechcu
> ->preinstalovat. Mam pocit ze takto preinstalujem takmer celu distribuciu...
>
> Preco neskompilujete galeon zo zdrojakov.
> Niektore lib budete musiet sice upgradovat ale urcite ich nebude 33 ;)

Hehe, sranda napad, ale nemyslim, ze mu to pomoze. .src.rpm nemaju
najlepsie dotiahnute PreReq a tym asi bude musiet doinstalovat
velku spustu -devel balickov, ktore moze len tipovat,
ze ktore potrebuje. Nuz a ked nahodou nema nainstalovane glibc-devel
a podobne, tak mu bude treba asi ovela vacsiu spustu balickov. :-)

Programy na automaticke instalovanie existuju, len akurat
presne neviem ich nazvy. Tusim bola nejaka specialna verzia
apt pre RPM.

> Osobne si ale myslim ze najlepsim web browserom pre ludi zo slabsimi
> strojmy je Opera 6.0 (www.opera.com) a tych druhych Netscape/Mozzila

Nuz az na to, ze je za peniaze a ze inak je tam dost vela reklamy.
Ja mam pomerne slaby stroj a Galeon mi slape dobre. :)

up2date mozno este :)

		SAL