[linux] OT: Ftip...

Kocur kocur na nocka.sk
Pondělí Březen 18 10:19:21 CET 2002

Problemy s upgradom frajerky na manzelku

Otazka:

Vlani som upgradoval verziu Frajerka 1.0 na Manzelku 1.0 a novy program necakane spustil "proces Dieta" s mimoriadne velkou spotrebou pamate a systemovych zdrojov. V prirucke tento jav nie je spomenuty. Okrem toho Manzelka 1.0 zasahuje aj do ostatnych programov a natiahne sa uz pri bootovani systemu. Dalsie programy, ako napr. NocnyPoker 10.3 a Pivo 2.5 odvtedy prestali fungovat, ich  spustenim sa system zruti. Zda sa, ze Manzelku 1.0 nemozem odstranit zo systemu. Uvazoval som o Navrate ku Frajerke 1.0, ale UNINSTALL skoncil neuspesne. Moze mi niekto poradit?

 Odpoved:

 Vazeny uzivatel, je to velmi vseobecny problem. Vela ludi upgraduje Frajerku 1.0 na Manzelku 1.0, mysliac si, ze je to len neskodna zabavna utilitka. Ale Manzelka 1.0 je operacny system, navrhnuty tak, aby sam spustal ostatne aplikacie. Nepustajte sa do instalacie! Dodatocne odstranenie Manzelky 1.0 moze mat za nasledok poskodenie systemovych zdrojov. Niektori skusili instalovat Frajerku 2.0 resp. manzelku 2.0, ale narazili na viacej problemov ako v povodnom systeme. Ini skusali spustat Frajerku 2.0 paralelne v pozadi. Bohuzial, Manzelka 1.0 detekuje pritomnost Frajerky 2.0, co zapricini konflikty s naslednym kolapsom systemu. Jedina moznost vyhnut sa problemom je neinstalovat software Manzelka, pouzivat len Frajerku. Verzie Frajerky 1.0, 2.0, 3.0 atd. su navzajom kompatibilne, dokonca sa mozu prevadzkovat paralelne.