[linux] Antivir pre LINUX

Radoslav Valovic valovic na fpedas.utc.sk
Pondělí Březen 18 13:29:27 CET 2002

On Mon, 18 Mar 2002, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

> Je, ale je to experimental uz dost dlho a tusim to uz celkom
> dobre bezi. Akurat len NOD je komercny produkt a ja som nikde
> nevidel cenu licencie pre Linux server. Zeby platila cena
> verzie pre Windows klienta? :-)
>
> Problem to ma len, ze som nevidel popis, ako to rozumne rozbehat
> pod postfixom. Experimentovat sa mi s tym nechce
> a nod velmi dlho testuje seba, takze sa to potom dlho spusta.

Skusal som rozbehnut nod32 pod linuxom v domneni,ze je free trial
aktualny, ale
to co
je na stiahnutie na strankach obsahovalo virovu databazu z augusta 2001,
na rozdiel od skusobnej pre win. Ci sa Vam to oplati davat?
aka je net adresa na drweb?

Rado