[linux] Antivir pre LINUX

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pondělí Březen 18 15:04:44 CET 2002

JOS> Je, ale je to experimental uz dost dlho a tusim to uz celkom
JOS> dobre bezi. Akurat len NOD je komercny produkt a ja som nikde
JOS> nevidel cenu licencie pre Linux server. Zeby platila cena
JOS> verzie pre Windows klienta? :-)

JOS> Problem to ma len, ze som nevidel popis, ako to rozumne rozbehat
JOS> pod postfixom. Experimentovat sa mi s tym nechce
JOS> a nod velmi dlho testuje seba, takze sa to potom dlho spusta.

tak potom Sophos SWEEP plus nejaky amavis alebo co
aby si si scanoval maily
pripadne scanovanie napr. home adresarov, ci si
pachtiaci cez sambu neukladaju na server zavirene
dokumenty je asi najlepsi :-)

pre pana, ktory pisal o 2 virusoch na linux, to je
pravda, ale linux sluzi cez sambu aj windowsom, a
tam je lepsie ked virky kontroluje server.. lepsie
sa spravuje jeden pocitac s antivirom ako 500...