[linux] Antivir pre LINUX

Peter Vongrej monkus na real.wilbury.sk
Pondělí Březen 18 15:07:34 CET 2002

co sa tyka nod32, osobne som tam telefonoval 2 tyzdne dozadu,
v zahranici sa uz predava aj nod pre unixove platformy, na slovensku este nie, vraj xcu spojit amavis rsp. qmail-scanner dokopy s nodom a predavat to ako balik pre cs krajiny, ze uz to aj maju, len sa este marketing nevyjadril co sa tyka cien etc., koncom mesiaca mi dali daky termin, ze budu vediet viac.

btw. na akych strojoch bezite tieto antiviry ?
mne amavis totalne zdrbal masinu, nestacil mu pol gigovy swap ani 256 mega ram, procak daka pIII-450, a to pustalo do vonka tak 12-15 mejlov naraz :-(

--
monkus - i`m not only the dot in .SK ;-)