[linux] OT: web content management system

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Pondělí Březen 18 15:08:35 CET 2002

> Ahojte,
>
> uz dlhsiu dobu hladam vhodnu web aplikaciu (najlepsie PHP/MySQL), ktora by
> umoznila spravu firemnej dokumentacie na web serveri (Apache na RH 7.x).
> Videl som dema aj mal stiahnutych zopar veci, ktore som nasiel na
> freshmeate, ale akosi som nenasiel to prave ruzove. V zasade by takato
> aplikacia mala splnat zhruba toto :
> - webovy klient
> - jednoducha tvorba a administracia struktury websitu (uroven sekretarky)
> - moznost editacie textu v dokumente vratane aspon tabuliek a obrazkov
> [...]

Skus pozriet http://www.planet-source-code.com/.
Je tam kopec funkcnych aplikacii (nie len v jazyku PHP), ktore su sirene zo
zdrojovymi kodmi a dokumentaciou. Ak ti nerobi problem PHP (C/C++), tak
nebudes mat prblem 'poskladat' si vlastnu aplikaciu presne podla tvojich
poziadaviek zo zdrojov, ktore tam najdes... a mozno tam najdes prave to co
hladas ;)

--
                                   \ /
                                 /\ o -