[linux] Antivir pre LINUX

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Pondělí Březen 18 19:10:34 CET 2002

On Mon, 18 Mar 2002, Peter Vongrej wrote:

> co sa tyka nod32, osobne som tam telefonoval 2 tyzdne dozadu,
> v zahranici sa uz predava aj nod pre unixove platformy, na slovensku este nie, vraj xcu spojit amavis rsp. qmail-scanner dokopy s nodom a predavat to ako balik pre cs krajiny, ze uz to aj maju, len sa este marketing nevyjadril co sa tyka cien etc., koncom mesiaca mi dali daky termin, ze budu vediet viac.
>
> btw. na akych strojoch bezite tieto antiviry ? mne amavis totalne zdrbal
> masinu, nestacil mu pol gigovy swap ani 256 mega ram, procak daka
> pIII-450, a to pustalo do vonka tak 12-15 mejlov naraz :-(

Ja pouzivam mcafee od nai + amavis + qmail. p200/128MB.
- je to spolahlive az na to, ze amavis (taky masivny shell script ;))
prepustil Aliz, pretoze mail ktory vyprodukoval tento vir nevedel
rozparsovat.
- je to dost pomale. jednak shell skript si spusta kopec inych programov a
samotne spustenie uvscanu trva velmi dlho. Musel som zredukovat max. pocet
sucasnych qmail-remote-ov na 5 aby to ako tak zvladlo kontrolovat a load
neletel prilis vysoko. Inak traffic je tu relativne slaby, tak 20000
tyzdenne. Ten hw to stiha.

d.