[linux] PHP's substr() or SQL's substring()

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Březen 18 23:03:36 CET 2002

                                        Maxim, 23:03:33
                                        18. marec 2002 (pondelok)
Zdravim.

	Mam jednu strasnu dilemu. Ukladam data do SQL databazy do poli typu
[var]char(255). Retazce, ktore tam koncia su castokrat vacsie ako tych 255
znakov. To vobec nevadi, len potrebujem tento retazec este pred vlozenim
resp. porovnavanim skratit na dlzku 255.

	No a moja strasna dilema je, ci to robit na strane klienta (PHP,
Perl), alebo na strane serveru (SQL). Za klienta hovori to, ze sa nebude
sietou prenasat zbytocne vela bordelu (kedze to uz bude skratene) a pre
server zase to, ze veci ako substring() su dost dobre nekodovane a navyse
cela SQL query je optimalizovana.

	Vdaka za kazdy poznamku, ktora by mi pomohla sa spravne rozhodnut s
pocitom, ze som vybral to lepsie riesenie.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, You really clean everything?           /var/adm/sulog