[linux] virtualne weby

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Březen 19 09:51:07 CET 2002

On Tue, Mar 19, 2002 at 10:47:18AM +0200, Peter Mikula wrote:

>   s https neni problem, pouzivam:

nevravim, ze je problem ;-) pisal som "https - na rozne weby"

>    Listen 80
>    Listen 443
>
>    NameVirtualHost ip:80
>    NameVirtualHost ip:443

a co s viacerymi webmi? myslim viac ako jedno https (cize 2, 3, ...)
;-)))

mam s tym skusenosti, takze som iba upozornoval na _mozne_ problemy
(aby napr. browser nevypisoval hlasku, ze certifikat sa nezhoduje s
menom servera, atd.)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE